Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
VIDEO:
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- Gardākās un gaisīgākās ķirbju pankūciņas, ko esmu ēdusi – rudenī tās gatavoju katru nedēļu, un visa ģimene lūdz vēl
- “Es nekad nebraucu ar atvērtu logu un neiesaku to arī jums”: es izskaidroju, kāpēc logus braucošā automašīnā vajadzētu turēt aizvērtus
- Makšķernieks Mēmeles upē noķēra mazu karūsu un ielika to akvārijā – vēlāk tā kļuva par pagasta sensāciju
- “Esmu bijis celtnieks 37 gadus” – es nekad nepirkšu dzīvokli jaunajās daudzdzīvokļu mājās un atklāšu kāpēc
- Katru nedēļu gatavoju ķirbi šādā veidā, un bērni vienmēr prasa: “Mamm, vai tiešām tas ir ķirbis?”
- Ko darīt, lai pat lielā aukstumā nesaltu kājas: Rīgas tirgus pārdevēja man atklāja iedarbīgu metodi







