Nākamreiz, kad redzi klientu nomocītu veikala darbinieku, pasmaidi un atceries šīs lietas, kuras katrs veikala darbinieks gribētu, lai tu zini…
Lielveikalu darbiniekiem bieži nākas saskarties ar nelaimīgiem klientiem. Lai nu kā, darbinieki visbiežāk dara, ko var, lai padarītu klientus laimīgus un apmierinātus, tomēr viņi nedrīkst pārkāpt uzstādītos noteikumus.
VIDEO:
Bet, patiesībā, darbinieku un klientu problēmas ir gaužām līdzīgas. Arī darbinieki nesaprot kāpēc priekšniecība pieņem tādus lēmumus, ar kādiem nākas saskarties ikdienā.
Lasi vēl: Septiņi viltīgi gājieni, kurus izmantojot, lielveikali liek tev tērēt vairāk naudas
Pāršķir lapu, lai lasītu tālāk!
Tevi noteikti interesēs
- Mana Daugavpils kaimiņiene nolēma atjaunot fiksētā tālruņa pieslēgumu – prasīju kāds iemesls tam un viņa atbildēja
- Izziņots svētku laika pārtikas veikalu darba laiks: 1. janvārī būs atvērti vien divi lielveikalu tīkli
- Svētku deserts, ko viesi vienmēr apēd pirmo: pagatavojams vieglāk nekā “Napoleons”, bet garšo vēl labāk par torti
- Uzkoda Jaunajam gadam, kas saglabājas ilgāk svaiga par salātiem: nav pat jāstājas pie plīts, un tā vienmēr kļūst par galda rotu
- “Omniva”, “DPD” un “Venipak” brīdina visus iedzīvotājus: ”To ir jāizdara pēc iespējas ātrāk”
- “Mēs ar Valdi nolēmām tev neko nedāvināt. Mūsu dēls jau tā apber tevi ar dāvanām”, teica vīramāte manā dzimšanas dienā








